Kunstmatige intelligentie is een term die u zeer waarschijnlijk al eens voorbij heeft zien komen. Het wordt in het Engels ook wel artificial intelligence, of kortweg AI genoemd. Het gebruik van kunstmatige intelligentie is de laatste jaren steeds populairder geworden, daar het organisaties verschillende voordelen oplevert. In de basis komt kunstmatige intelligentie neer op systemen, die het gedrag van mensen nabootsen om op die manier taken te automatiseren. Tegelijkertijd zijn deze systemen in staat om hun kennis en handelen voortdurend te verbeteren, op basis van de data die zij vergaren bij het uitvoeren van handelingen. Het zorgt dus niet alleen voor automatisering, maar ook voor het optimaliseren van processen in de ketens van uw organisatie.
Neem contact opEr zijn verschillende toepassingen mogelijk van kunstmatige intelligentie. Een bekend voorbeeld hiervan is bijvoorbeeld een chatbot. Door consumenten te helpen bij vragen, leert de chatbot welke woorden gekoppeld zijn aan welke probleemstellingen. Het maakt dat een chatbot bezoekers van uw website door de tijd heen steeds beter van hulp zal voorzien. Ook op de achtergrond kunt u kunstmatige intelligentie inzetten. Kies bijvoorbeeld voor een systeem, welke ingericht is op het filteren van de belangrijkste informatie uit een grote dataset. Des te meer het systeem aan data verwerkt heeft, des te slimmer zal deze worden.
Specialisten van SiteOnline helpen u graag bij de ontwikkeling van systemen die u kunt gebruiken voor de toepassing van kunstmatige intelligentie binnen uw organisatie. Ook kunnen zij u adviseren over stappen in de keten, die u over kunt laten nemen door zo’n systeem. Vaak is kunstmatige intelligentie een onduidelijk en wazig begrip. Iets wat het lastig maakt om in te schatten waar u dit zelf kunt gebruiken. Wij helpen u graag op weg!
Neem contact opRozenburglaan 11
9727 DL Groningen
info@siteonline.nl
050 3113072
KVK-nummer 89547756
IBAN: NL28INGB0004554636
SiteOnline scoort een 9.6 uit 10 op basis van 56 beoordelingen.