Haal meer uit bestaande klanten, door ze nog beter te bedienen! Een maatwerk klantenportaal van SiteOnline helpt u hierbij. Biedt uw klanten de mogelijkheid om rechtstreeks contact op te nemen met uw organisatie. Zij kunnen hier bijvoorbeeld een service of product aanvragen, informeren naar uw dienstverlening of klachten doorgeven. Door deze verzoeken op de juiste wijze af te handelen, blijven klanten uw organisatie langer trouw. Dit portaal valt goed te combineren met een CRM-systeem. Een CRM-systeem helpt u meer uit klantdata te halen. Welke producten worden bijvoorbeeld vaak samen gekocht? Over welke producten hebben klanten de meeste vragen?
Neem contact opLetterlijk genomen is een klantenportaal een omgeving, waar klanten terechtkunnen met vragen en verzoeken. Vaak wordt dit beheerd door de medewerkers van uw klantenservice. Zij beantwoorden vragen van klanten en zetten verzoeken door naar de juiste afdelingen. Met name bedrijven met regelmatig terugkerende klanten hebben baat bij een klantportaal. Denk bijvoorbeeld aan een transport- of verhuisbedrijf. Klanten kunnen via het portaal heel eenvoudig een nieuw transportverzoek indienen. Ook voor bedrijven die onderhoudsservices aanbieden, komt een dergelijk portaal van pas. Het portaal biedt klanten de mogelijkheid om nieuwe onderhoudsverzoeken in te dienen. Een portaal is sneller en persoonlijker dan enkel een formulier op uw website.
Een klantenportaal biedt zowel voor u als ondernemer, als voor de klant van uw organisatie voordelen. Klanten worden bijvoorbeeld sneller bediend. Daarbij maakt een klantenportaal het voor hen makkelijker om verzoeken en bestellingen door te geven. Andersom profiteert u van de mogelijkheid om meer uit klantdata te halen. Het portaal geeft u inzicht in de bestellingen die specifieke klanten hebben gedaan, de frequentie waarmee dit gebeurt, enzovoorts. Bied een aantrekkelijke kortingsactie aan, op het moment dat u een nieuwe bestelling verwacht. Het bindt een klant aan uw organisatie, wat u op langere termijn betere bedrijfsresultaten oplevert.
Neem contact opIeder bedrijf heeft zijn eigen unieke dienstverlening naar klanten toe. Daarbij bieden bedrijven diensten en producten vaak op hun eigen wijze aan. Reden genoeg om voor een maatwerk klantenportaal te kiezen. SiteOnline helpt u bij de ontwikkeling van op maat gemaakte software. Door voor een klantenportaal op maat te kiezen, bent u ervan verzekerd dat deze naadloos aansluit op de wensen van klanten. Welke mogelijkheden moet een portaal uw klanten bieden? Welke data wilt u verzamelen middels het portaal? Enzovoorts. Wij zetten de mogelijkheden graag voor u op een rijtje.
Een klantenportaal laten maken door SiteOnline begint bij een inventarisatie van uw wensen. Kijk hierbij ook eens naar de huidige weg die een klant aflegt bij het bestellen van producten. Welke elementen uit deze route kunt u opnemen in een klantportaal? Op welke manier kunt u een klant nog beter van dienst zijn? Dergelijke informatie leidt tot een eerste software ontwerp. Op het moment dat u instemt met dit ontwerp, gaan we voor u aan de slag met de ontwikkeling hiervan. Zodra het klantportaal gereed is, implementeren we deze in uw applicatielandschap. Hierbij is onder meer een koppeling met uw CRM- of ERP software mogelijk.
Neem vrijblijvend contact met ons op, zodat we u persoonlijk kunnen adviseren. Samen zoeken we naar mogelijkheden om uw klanten nog beter van dienst te zijn. Wij laten u graag voorbeelden zien van klantenportalen, die wij eerder ontwikkelden. Het geeft u een goed beeld van de voordelen die een op maat gemaakt portaal uw organisatie kan bieden. Ook geven we u graag antwoord op vragen waarmee u mogelijk nog zit. Hiermee bedient u niet alleen uw klanten, maar ook uw organisatie! De data uit een klantenportaal helpt u klanten te binden. Dit leidt op termijn voor een verbetering van uw bedrijfsresultaten.
Neem contact opRozenburglaan 11
9727 DL Groningen
info@siteonline.nl
050 3113072
KVK-nummer 89547756
IBAN: NL28INGB0004554636
SiteOnline scoort een 9.6 uit 10 op basis van 56 beoordelingen.