Met e-mail marketing probeert u geïnteresseerden aan te zetten tot vervolgstappen. Een bekende vorm van email marketing is een nieuwsbrief. Hoeveel nieuwsbrieven ontvangt u zelf maandelijks in uw mailbox? Middels een nieuwsbrief bereikt u geïnteresseerden, die uw website eerder al bezocht hebben. Ook kan het om mensen gaan, die eerder een product of dienst bij u afnamen. Door hen betrokken te houden bij uw organisatie, neemt de kans toe dat zij een nieuwe aankoop doen. Naast een nieuwsbrief is ook het kopen van e-mailadressen een vorm van e-mail marketing. Het gaat hierbij om mensen die op andere websites hebben aangegeven nieuwsbrieven te willen ontvangen van bedrijven.
Neem contact opEr zijn verschillende programma’s die u helpen uw e-mail marketing te optimaliseren. Zo maakt email marketing software het mogelijk om e-mailadressen te verzamelen en te beheren in een centrale database. Groepeer de e-mailadressen bijvoorbeeld op basis van de manier, waarop deze aan uw database zijn toegevoegd. Gaat het om klanten van uw bedrijf, of om mensen die hun mailadres via uw website achterlieten? Naast bestaande e-mail marketing programma’s kan ook het gebruik van een maatwerkoplossing interessant zijn. SiteOnline helpt u graag bij de ontwikkeling van e-mail marketing software op maat. U wilt het verzamelen en beheren van e-mailadressen zo goed mogelijk automatiseren. Zo kunt u zich richten op de inhoud van uw nieuwsbrief!
E-mail marketing software is niet alleen geschikt voor het verzamelen van e-mailadressen. U kunt deze programma’s ook gebruiken om nieuwsbrieven te versturen. Geef uw nieuwsbrief vorm, selecteer de ontvangers ervan en laat het programma de e-mail automatisch versturen op door u aangegeven tijdstippen. Vanzelfsprekend wilt u voorkomen dat leden van elkaar kunnen zien dat zij lid zijn. Daarbij is het belangrijk dat de nieuwsbrief aansluit bij de huisstijl van uw organisatie. Nieuwsbrief software moet hier voldoende mogelijkheden voor bieden. Dergelijke software wordt zowel als programma aangeboden, als ook als digitale SaaS-oplossing.
Neem contact opHet inzetten van een nieuwsbrief voor uw klanten verhoogt de betrokkenheid van consumenten. Breng ze op de hoogte van nieuwe aanbiedingen, vertel ze meer over uw producten en diensten, enzovoorts. Niet alleen blijven ze hierdoor betrokken. Ook zorgt het dat een consument sneller nog eens bij u terugkeert. Het is belangrijk om de nieuwsbrief op periodieke basis te versturen. Daarbij wilt u voorkomen dat consumenten al snel uitgekeken raken op de nieuwsbrief. Wanneer zij deze te vaak ontvangen, is de kans groot dat zij zich afmelden. Het moet waarde toevoegen voor klanten! SiteOnline helpt u hier graag bij.
Om de nieuwsbrief van waarde te laten zijn voor uw klanten, is het belangrijk om de klantvraag te achterhalen. Met welke reden hebben zij zich aangemeld voor uw nieuwsbrief? Heeft u bijvoorbeeld een specifieke expertise, waarover geïnteresseerden graag meer lezen? Verkoopt u unieke producten? Een nieuwsbrief biedt u de kans om uw kennis en expertise te delen. Dit komt de naam van uw organisatie ten goede. Daarbij kunt u lezers aanzetten tot het doen van een aankoop of het aanvragen van een offerte. SiteOnline helpt u de klantvraag te achterhalen en hier op de juiste wijze op in te spelen met een nieuwsbrief.
Bent u nieuwsgierig of email marketing ook voor uw organisatie interessant kan zijn? Wilt u meer weten over de combinatie van email marketing met een CRM-systeem? Marketeers van SiteOnline helpen u graag verder. Wij denken met u mee over de toepassing van nieuwsbrieven binnen uw marketingstrategie. Hierbij houden we rekening met de interesses van uw klant, uw eigen USP’s en mogelijkheden om de conversie van uw nieuwsbrieven te optimaliseren. Uiteindelijk wilt u immers voor een verbetering van uw bedrijfsresultaten zorgen middels email marketing. Wanneer mogen wij de eerste nieuwsbrief voor uw organisatie uitwerken?
Neem contact opRozenburglaan 11
9727 DL Groningen
info@siteonline.nl
050 3113072
KVK-nummer 89547756
IBAN: NL28INGB0004554636
SiteOnline scoort een 9.6 uit 10 op basis van 56 beoordelingen.