Landingpages zijn extra webpagina’s over een bepaald product of een bepaalde dienst. Ze zijn volledig afgestemd op de wens van potentiële klanten die via een zoekmachine binnenkomen. Die afstemming is voor zoekmachines erg belangrijk. Daarom helpen landingpages om beter vindbaar in Google te worden. SiteOnline onderzoekt graag hoe jij klanten beter van dienst kunt zijn met landingpages. Het doel: extra bezoekers scoren uit de gratis (organische) zoekresultaten van Google.
Neem contact opBij het maken van landingpages spelen techniek en relevantie van content een belangrijke rol. Maar ook de zoekwoorddichtheid, de positie van de zoekwoorden en interne links naar andere pagina’s op de website zijn belangrijk bij zoekmachineoptimalisatie en seo-marketing. Landingpages zien er net zo uit als andere pagina’s op de website. Je kunt ervoor kiezen om ze op te nemen in de menustructuur. Soms is het beter om ze alleen zichtbaar te maken voor de doelgroep die via Google zoekt. In dat geval kan je landingpages ook ‘verbergen’ in de sitemap.
Op landingpages kan je de diepte ingaan over producten of diensten. Belangrijk is dat je daarbij altijd het belang van de klant voor ogen houdt én nadenkt wat je wilt dat hij of zij doet. Door de pagina volledig te optimaliseren nemen de kansen op conversie toe. Of het bij landingpages nu gaat om het verkopen van producten, het aanvragen van offertes of het doen van een informatieverzoek.
Neem contact opDe kracht van landingpages is dat ze uitstekend meetbaar zijn. Je kunt zien hoeveel bezoekers ze trekken, hoe lang de bezoekers de pagina’s bekijken, waar ze op klikken en of ze daadwerkelijk voor conversie zorgen. Zo ontdek je in welke mate je online klanten van dienst bent. SiteOnline helpt graag bij het opzetten van landingpages en het creëren van de juiste content.
Rozenburglaan 11
9727 DL Groningen
info@siteonline.nl
050 3113072
KVK-nummer 89547756
IBAN: NL28INGB0004554636
SiteOnline scoort een 9.6 uit 10 op basis van 56 beoordelingen.